Canon Lifecake – 2 milijuna korisnika!
U DOBA „UMREŽENOG RODITELJSTVA“ DVA MILIJUNA RODITELJA KORISNIKA SERVISA LIFECAKE ODLUČUJE DIJELITI SADRŽAJE SAMO S OBITELJI
Svakih 30 sekundi na servis Lifecake doda se nova vremenska crta za dijete. Lifecake omogućuje roditeljima dijeljenje vremenskih crta s određenim prijateljima i članovima obitelji kako bi bili u toku u sigurnom i privatnom okruženju. Pokazatelj je to da su roditelji sve zabrinutiji kad objavljuju fotografije i videozapise svoje djece na internetu. Neki se brinu za privatnost, a drugi samo žele obiteljske trenutke držati dalje od globalnih korisnika društvenih mreža.
Prema Nominetovu/ParentZoneovu istraživanju u kojem je sudjelovalo 2000 roditelja iz Velike Britanije, prosječan roditelj zna vrlo malo o osnovama zaštite privatnosti, a do petog rođendana djeteta na društvenim mrežama podijeli oko 1500 njegovih slika. „Roditelji dijele na tone fotografija. Želja da dokumentiraju radosti djetinjstva razumljiva je“, rekao je suosnivač servisa Lifecake Ed Botterill. „Ali postoji sve veća briga oko kontroliranja tko može vidjeti slike objavljene na javnim računima društvenih mreža i tko je vlasnik sadržaja koji se prenose. Lifecake nudi siguran i privatan način za to, koji će sačuvati vaše uspomene za budućnost. Samo obitelj i najbliži prijatelji, nitko drugi.“
MILIJARDU PREGLEDA FOTOGRAFIJA. STOLJEĆE PROVEDENOG VREMENA
Revolucija koju je donio servis Lifecake bacila je novo svjetlo na sve veću svijest roditelja o prikladnom ponašanju na internetu. Tu platformu trenutačno koristi dva milijuna roditelja, baka i djedova te drugih članova obitelji. Drugi simbolični jubilej za Lifecake jest i nedavno premašena brojka od milijardu prikaza ukupno prenijetih 120 milijuna fotografija i videozapisa, što ukazuje na popularnost ove platforme u povezivanju obitelji i prijatelja.
“Ako svaki pregled traje otprilike tri sekunde, milijardu prikaza fotografija znači stoljeće vremena provedenog u uživanju u obiteljskim trenucima“, rekao je Botterill. „To su dva milijuna ljudi koji su na trenutak zastali da bi se povezali s najvažnijim ljudima u svom životu, ma gdje se oni nalazili. Takva emocionalna vremenska putovanja pomažu roditeljima da ponovno prožive uspomene i na svojevrstan način sačuvaju trenutke koji bi inače bili izgubljeni. Uz Lifecake mogu sigurno i privatno proživjeti priču djetinjstva.“
* Ispitivanje “Share with Care” (Pažljivo dijeljenje) naručio je u ljeto 2016. neprofitni registrator domena Nominet, a provela ga je tvrtka Parent Zone koja se bavi društvenim medijima. Tema je upoznavanje obitelji s konceptom sigurnosti djece na internetu. https://www.nominet.uk/parents-oversharing-family-photos-online-lack-basic-privacy-know/